mandag den 24. januar 2011

Sygdom og lage-besog

Nu er der efterhanden gaet lidt over en uge siden indlag, men det skyldes alt sammen at jeg har varet syg siden onsdag. Onsdag var det meningen at jeg skulle have varet med til Akumal, et sted tat ved Playa del Carmen, hvor man kan svomme med skildpadder. I stedet blev jeg henvist til sengen. Der har jeg sa ligget hver dag lige siden. Heldigvis har jeg mere eller mindre kunne underholde mig selv via min ipod og det tradlose nat, men siden i morges har vi ikke det mere.

I dag besluttede jeg at ga til lagen, eftersom jeg nasten ikke sov i nat pga migrane og mavekramper. Der fik jeg sa en halvt spansk/halvt engelsk diagnose og to indsprojtninger .. i roven!! sa nu ma vi se hvad der sker de naste par dage.

Mange knus herfra

6 kommentarer:

  1. Får du en ekstra chance for at svømme med skildpadder?

    SvarSlet
  2. Hej Pille
    Kan du oversætte din diagnose til dansk? Rigtig træls at du er blevet syg...det er jo ikke det du skal bruge din rejse på.

    Glæder mig til at Michael kommer på onsdag :)

    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Per nille

    Jeg skal hilse fra Michael. Han vil gerne aflyse sin 14 dags ferie i varmen sammen med dig. Han vil heller tage i sommerhus, i Vestervig i 4 dage med sin svigermor :)

    Vi har sunget fødselsdagssang for ham idag...Søren sang for :/

    Knus fra os alle

    SvarSlet
  4. hej pernille
    mormor skal undervises i at sende til dig på bloggen.
    jeg glæder mig til at høre fra dig
    Knus fra mig

    SvarSlet
  5. Hej Pernille
    Det er åbenbart meget vanskeligt for mig at finde ud af at få sendt en hilsen til dig, men du skal vide at jeg tidligere har arbejdet på sagen,- de er bare desværre ikke kommet frem til dig. Jeg læser med stor interesse på din Blog,- det er da allerede mange fantastiske oplevelser du har haft. Knus og kæmpe kram Pia.

    SvarSlet
  6. Lægen ville nok bare sikre sig, at han ikke kunne ramme ved siden af... :-)

    SvarSlet